Szkolenie pozwoli Ci uzupełnić wiedzę o metody, narzędzia i case studies z polskiego oraz zagranicznego rynku HR. Pomoże Ci ono również przeanalizować swoje dotychczasowe działania rekrutacyjne tak, aby w przyszłości osiągać jeszcze lepsze rezultaty przy mniejszym nakładzie pracy. Jak? Poprzez wykorzystanie elementów candidate experience i personal brandingu.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, a proponowane moduły będą wzbogacone o nowinki z rynku polskiego jak i z zagranicy. I co najważniejsze: podczas warsztatów pracujemy na realnych kejsach, a wypracowane rozwiązania są możliwe do wdrożenia od już.
Program szkolenia:
Moduł I. Candidate experience w internecie
- Kandydat w internecie. O przewadze person nad zwykłym job description
- Candidate journey oraz punkty styczności z marką pracodawcy
- Zarządzanie frustracjami, czyli jak usprawnić swój proces rekrutacji już dziś
Moduł II. Skuteczne materiały rekrutacyjne online
- Ogłoszenie ma znaczenie. Jak je przygotować?
- Zakładka kariera, na którą wracają kandydaci
- Wiadomości, na które chce się odpowiadać
Moduł III. Personal branding w służbie rekrutacji
- Etapy budowania profesjonalnej marki osobistej
- Budowanie osobistego profilu w portalach profesjonalnych (LinkedIn, GoldenLine) i społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram)
- Metody zwiększania liczby aplikacji spontanicznych
Szkolenie dedykujemy szczególnie osobom, które:
- pracują w wewnętrznych działach HR lub w agencjach rekrutacyjnych
- prowadzą rekrutacje – również specjalistyczne – w branżach charakteryzujących się niedoborem wykwalifikowanych pracowników
- szukają nowych sposobów na dotarcie do biernych kandydatów
- chcą zwiększyć skuteczność swoich aktywności rekrutacyjnych prowadzonych online
Dzięki uczestnictwie w szkoleniu będziesz w stanie samodzielnie:
- zaprojektować i zarządzić procesem rekrutacji w internecie
- zidentyfikować główne etapy candidate journey oraz określić punkty styku z marką pracodawcy
- wykorzystać wiedzę o candidate experience do budowania własnej marki osobistej i zwiększenia liczby poleceń od kandydatów,
- wykorzystać informacje z opisu stanowiska pracy do stworzenia atrakcyjnego ogłoszenia dla kandydatów
- ocenić przydatność portali typu LinkedIn, GoldenLine itp. do realizacji konkretnych projektów rekrutacyjnych przed wykupieniem dostępu do ich płatnych funkcji
- zbudować profesjonalny profil online, który będzie miał wysoki ranking w wyszukiwarce, wzbudzi zaufanie kandydatów oraz pozwoli zwiększyć “response rate” z prowadzonych działań rekrutacyjnych
- wykorzystać dostępne informacje o firmie i procesie rekrutacyjnym do stworzenia skutecznej wiadomości dla kandydata
- wykorzystać mechanizmy społecznościowe do zwiększania skuteczności systemu poleceń pracowniczych
Wybierz formę szkolenia dla siebie:
Zamknięte szkolenie modułowe – jest idealne dla dużych zespołów (od 3 do około 12 osób w grupie). Dopasowujemy je do potrzeb każdego zespołu, materiał dzielimy na niezależne moduły i możemy je zrealizować zarówno w siedzibie Klienta, jak i poza nią (np. podczas firmowego wyjazdu integracyjnego). Również czas trwania dopasowujemy ściśle do dostępności Twoich ludzi – możemy przeprowadzić zarówno szkolenia całodniowe, jak i kilkugodzinne.
Konsultacje warsztatowe – to świetne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych zespołów (maks. 2 osoby), które zamiast szkoleń otwartych wolą efektywną pracę z trenerem dostępnym tylko dla nich. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim spotkaniom lub rozmowom via Skype, w czasie których pracujemy warsztatowo i realizujemy indywidualne programy szkoleniowe.
Skontaktuj się już dziś, aby zarezerwować termin szkolenia
+ 48 505 813 689, zyta@lightness.pl
Szukasz innego szkolenia? Wróć do opisu szkoleń.