Targetowanie w employer brandingu

Wykorzystywanie person, czyli demograficznej i behawioralnej charakterystyki grupy docelowej, zwiększa prawdopodobieństwo zaprojektowania skutecznych działań komunikacyjnych, a także pomaga pracownikom w świadomym i skutecznym prowadzeniu działań rekrutacyjnych i wizerunkowych, których sens i potrzebę będą rozumieć i w które będą wierzyć.

Szkolenie ma charakter warsztatowy, w jego trakcie pracujemy na realnych kejsach, a wypracowane rozwiązania są możliwe do wdrożenia od już.

Program szkolenia:

Moduł I. Persona w employer brandingu. Co Ty wiesz o swoim kandydacie

  1. Komunikacja zaangażowana: insight w employer brandingu
  2. Bardzo ważna persona. Warsztaty z targetowania
  3. Jak przekładać wiedzę o kandydatach na działania employer brandingowe

Moduł II.  Candidate experience. Jak tworzyć wyjątkowe doświadczenia na co dzień

  1. Candidate journey. Jak “podróżują” Twój kandydaci
  2. Mapa empatii, etapy budowania wrażeń i kategorie doświadczeń kandydatów i pracowników
  3. Od złości do zachwytu. Skuteczne zarządzanie frustracjami

Moduł III.  Jak tworzyć skuteczne treści dla kandydatów

  1. Ogłoszenie o pracę ma znaczenie. Jak przyciągnąć uwagę Twojego kandydata
  2. Przepis na zakładkę karierową, na którą wracają kandydaci
  3. Action plan, czyli jak wdrożyć zmiany od już

Szkolenie dedykujemy szczególnie osobom, które:

  • pracują w wewnętrznych działach HR lub w agencjach pracy i są odpowiedzialne za komunikację z kandydatami i pracownikami
  • prowadzą działania EB w branżach charakteryzujących się niedoborem wykwalifikowanych pracowników, w których trudno zdobyć i utrzymać uwagę kandydatów
  • chcą lepiej zrozumieć swoich pracowników i kandydatów, by móc wykorzystać wiedzę o nich do budowania zaangażowania wewnątrz firmy
  • planują rozpocząć działania EB wewnątrz lub na zewnątrz organizacji

Wybierz formę szkolenia dla siebie:

Zamknięte szkolenie modułowe – jest idealne dla dużych zespołów (od 3 do około 12 osób w grupie). Dopasowujemy je do potrzeb każdego zespołu, materiał dzielimy na niezależne moduły i możemy je zrealizować zarówno:

  • offline czyli w siedzibie Klienta, jak i w innym wskazanym miejscu (np. podczas firmowego wyjazdu integracyjnego, w wynajętej sali szkoleniowej)
  • online czyli zdalnie za pomocą wybranej platformy e-learningowej (np. Skype, Zoom, G Suit).

Również czas trwania dopasowujemy ściśle do dostępności Twoich ludzi – możemy przeprowadzić zarówno szkolenia całodniowe, jak i kilkugodzinne.

Konsultacje warsztatowe – to świetne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych zespołów (maks. 2 osoby), które zamiast szkoleń otwartych wolą efektywną pracę z trenerem dostępnym tylko dla nich. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim spotkaniom lub rozmowom online za pomocą narzędzi typu Skype, w czasie których pracujemy warsztatowo i realizujemy indywidualne programy szkoleniowe.

Skontaktuj się już dziś, aby zarezerwować termin szkolenia
+ 48 505 813 689, zyta@lightness.pl

Szukasz innego szkolenia? Wróć do opisu szkoleń.