Lepszy pracodawca. Książka Zyty Machnickiej już w księgarniach

Firmy inwestują potężne środki w reklamę i marketing, ale z jakiegoś powodu zbyt mało uwagi poświęcają komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Albo robią to nieudolnie, udając na rynku kogoś, kim nie są. W efekcie, zamiast budować wizerunek solidnego pracodawcy, tworzą jego protezę.

A przecież autentyczny employer branding ma dziś ogromny potencjał i wcale nie musi być drogi. Jakość komunikacji firmy jako pracodawcy wpływa nie tylko na skuteczność rekrutacji i poziom retencji, ale również na markę produktów i usług. Klienci bowiem chcą kupować od organizacji, w których absolutnie wszystkich traktuje się należycie. I w których candidate experience i employee experience to coś więcej niż tylko mądre terminy w HR-owych prezentacjach.

Zapraszamy Cię w podróż do świata, którym Zyta Machnicka – czołowa postać employer brandingu w Polsce – oddycha od lat. To świat lepszych pracodawców, czyli firm, które małymi krokami wdrażają wielkie zmiany w swojej komunikacji z pracownikami i kandydatami. To świat dobrych praktyk, obserwacji i przemyśleń na temat aktualnych wyzwań na rynku pracy. Wreszcie – to przestrzeń na autentyczny employer branding, z domieszką design thinking, pozwalający pokazać firmę taką, jaką jest naprawdę. Podczas tej podróży nauczysz się wykorzystywać siłę kultury przyciągać i zatrzymywać właściwych ludzi. I osiągać w biznesie to, co jeszcze wczoraj wydawało się nie do osiągnięcia. To książka, która ma pomóc w lepszej i przede wszystkim autentycznej komunikacji z kandydatami i pracownikami oraz w budowaniu lepszych miejsc pracy w Polsce. Bo tym lepszym pracodawcą może być absolutnie każde miejsce, które zatrudnia ludzi. I ma na niego wpływ każdy szef i jego pracownik.

“Publikacja jest zapisem ponad 14 lat doświadczeń, obserwacji i wniosków na temat autentycznego employer brandingu, siły kultury oraz mikrodoświadczeń kandydatów i pracowników. Zawiera też moje przemyślenia na temat rynku pracy, ciekawych inicjatyw i case studies oraz wyniki analiz ponad 200 projektów edukacyjnych z obszaru candidate experience i employee experience, które przeprowadziłam w ostatnich latach. Jest też osobistym i zarazem praktycznym przewodnikiem po świecie EB i ma ułatwić uporządkowanie wiedzy, współpracę z innymi działami oraz realną zmianę swoich organizacji na lepsze” – mówi o swojej książce Zyta.

Książka „LEPSZY PRACODAWCA. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi” trafiła do przedsprzedaży w grudniu 2019, a teraz jest już dostępna w księgarniach w całej Polsce. Można ją również zamówić na http://lepszypracodawca.pl/