25 września musisz być w Krakowie na Lightness conf 2019

Już 25 września w Krakowie odbędzie się Lightness conf 2019 – nasze wyjątkowe wydarzenie dla interdyscyplinarnych zespołów. W zmodernizowanej przestrzeni Klubu Studio w sercu Miasteczka Studenckiego AGH będziemy rozmawiać o budowaniu i doświadczaniu kultury rekrutacji.

Na nasze wydarzenie zapraszamy wszystkie osoby, które w swoich firmach mają największy wpływ na rekrutację i employer branding. Czyli zarówno speców od HR, rekrutacji i EB, ale również managerów i pracowników działów marketingu, komunikacji, sprzedaży i IT. Bo to właśnie te osoby mają największy wpływ na firmowe candidate experience.

Lightness conf 2019


Tematem Lightness conf 2019 jest doświadczanie i budowanie kultury rekrutacji,
która ma bezpośrednie przełożenie na markę Twoich produktów i usług. Przygotuj się więc na wiedzę, inspiracje i przykłady, o których w Polsce się niemal wcale nie mówi.

Lightness conf 2019 ma formułę One-Woman-Conference. Podczas 5 wystąpień merytorycznych na scenie będę wyłącznie ja – Zyta Machnicka :) Wraz Zespołem hubu edukacyjnego Lightness układałaliśmy ścieżkę merytoryczną eventu, dzięki czemu absolutnie każdy element ma w niej swój cel i sens. To doskonała okazja dla wszystkich sympatyków działań lightnessowych na spędzenie z nami pełnego dnia, podczas którego rozłożymy na czynniki pierwsze kulturę rekrutacji, doświadczenia kandydatów oraz synergię marek! Gwarantujemy wiedzę na najwyższym poziomie i wspaniałą atmosferę eventu!

Zmień zasady rekrutacyjnej gry w swojej firmie
Zamiast dyskutować na rynku o partnerstwie HR z marketingiem, sprzedażą, PR-em, IT i managerami, jeszcze dziś zaproś ich do wspólnego udziału w Lightness conf 2019. Wykorzystajcie okazję do wspólnej rozmowy o budowaniu candidate experience i silnej marki pracodawcy. I razem znajdźcie nowe sposoby na osiągnięcie ponadprzeciętnych efektów w biznesie.

Szczegóły, program i informacje o zapisach na Lightness conf 2019 znajdziesz w zakładce: www.conf.lightness.pl

Do zobaczenia 25 września w Krakowie!