Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować markę pracodawcy w social media. Zapoznasz się również z najważniejszymi możliwościami serwisów profesjonalnych i społecznościowych oraz zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat narzędzi i metod pomiaru skuteczności prowadzonych działań employer branding.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest pełne ciekawych przykładów z Polski i zagranicy. I co najważniejsze: podczas warsztatów pracujemy na realnych kejsach, a wypracowane rozwiązania są możliwe do wdrożenia od już.
Program szkolenia:
Moduł I. Strategia działań employer branding w social media
- Analiza sytuacji wyjściowej i ustalenie celów strategii
- Określenie grupy docelowej i praca na personach
- Dobór kanałów i skutecznych narzędzi komunikacji
Moduł II. Praktyczne wykorzystanie możliwości serwisów społecznościowych
- LinkedIn i GoldenLine. Employer branding w serwisach dla profesjonalistów
- Dobre praktyki pracodawców na Facebooku
- Budowanie autentycznej marki pracodawcy na Instagramie i Twitterze
Moduł III. Komunikacja online. Niezbędnik EB-owca
- Pomiar skuteczności kampanii wizerunkowych w social media
- Monitoring marki pracodawcy. Wykrywanie i reagowanie na hejt w sieci
- Zasoby i narzędzia wspierające prowadzenie komunikacji online
Szkolenie dedykujemy szczególnie osobom, które:
- pracują w wewnętrznych działach HR lub w agencjach pracy i są odpowiedzialne za komunikację z kandydatami i pracownikami
- prowadzą działania EB w branżach charakteryzujących się niedoborem wykwalifikowanych pracowników, w których tradycyjne ogłoszenia nie wystarczą, by zdobyć i utrzymać uwagę kandydatów
- chcą wykorzystać potencjał serwisów społecznościowych do działań wizerunkowych i rekrutacyjnych oraz dobrać je do specyfiki swojej organizacji i celów, które przed nią stoją
- chcą nauczyć się mierzyć skuteczność działań employer branding w serwisach społecznościowych
Dzięki uczestnictwie w szkoleniu będziesz w stanie samodzielnie:
- określić cele strategii employer branding w social media oraz grupę docelową swoich działań
- wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy w serwisach społecznościowych
- dobrać kanały komunikacji online do opracowanej przez siebie strategii
- wykorzystać potencjał darmowych i płatnych funkcji serwisów dla profesjonalistów (LinkedIn i GoldenLine) do prowadzenia działań wizerunkowych i rekrutacyjnych
- uzupełnić swoją strategię employer branding o działania w portalach społecznościowych, jak: Facebook, Twitter, Instagram
- ustalić metody pomiaru skuteczności działań prowadzonych w internecie w odniesieniu do celów strategii employer branding
- monitorować markę pracodawcy w social media i bardziej świadomie prowadzić komunikację z jej odbiorcami w sieci
- skorzystać z bezpłatnych narzędzi i zasobów, które ułatwią opracowanie materiałów wizerunkowych i ich promocję w sieci
Wybierz formę szkolenia dla siebie:
Zamknięte szkolenie modułowe – jest idealne dla dużych zespołów (od 3 do około 12 osób w grupie). Dopasowujemy je do potrzeb każdego zespołu, materiał dzielimy na niezależne moduły i możemy je zrealizować zarówno w siedzibie Klienta, jak i poza nią (np. podczas firmowego wyjazdu integracyjnego). Również czas trwania dopasowujemy ściśle do dostępności Twoich ludzi – możemy przeprowadzić zarówno szkolenia całodniowe, jak i kilkugodzinne.
Konsultacje warsztatowe – to świetne rozwiązanie dla osób indywidualnych i małych zespołów (maks. 2 osoby), które zamiast szkoleń otwartych wolą efektywną pracę z trenerem dostępnym tylko dla nich. Jest to możliwe dzięki bezpośrednim spotkaniom lub rozmowom via Skype, w czasie których pracujemy warsztatowo i realizujemy indywidualne programy szkoleniowe.
Skontaktuj się już dziś, aby zarezerwować termin szkolenia
+ 48 505 813 689, zyta@lightness.pl
Szukasz innego szkolenia? Wróć do opisu szkoleń.